„Menționăm că respectiva modificare a venit în urma corespondenței uzuale pe care clubul nostru o are cu UEFA înainte de fiecare sezon competițional, iar CSA nu face decât să speculeze într-un mod descalificant aceasta situație, în speranța obținerii unor foloase injuste. Modificarea siglei clubului nostru a survenit după ce Steaua a încheiat sezonul european 2014-2015, motiv pentru care aceasta modificare a fost operată de forul european doar la începutul noului sezon”, se arată în comunicatul FCSB.
Începând cu noul sezon competițional FC Steaua București va evolua în cupele europene cu noul logo care prezintă o stea galbenă cu opt colțuri și o cruce roșie, pe fond albastru, folosită deja pe site-ul oficial al UEFA.
Clubul finanțat de Gigi Becali se află de mai mult timp în conflict cu CSA Steaua București după ce gruparea Armatei a cerut în instanță, în 2011, anularea mărcii înregistrate de echipa din Liga I. Tribunalul București a respins această cerere, în 17 aprilie 2012, decizie menținută de Curtea de Apel București, în 20 decembrie 2013, însă ICCJ a dat dreptate clubului sportiv.
De la decizia ICCJ, cele două părți au avut mai multe întâlniri pentru a discuta despre condițiile de utilizare a mărcii Steaua, fără a ajunge la un acord concret.
Conducerea MApN a solicitat FC Steaua zece la sută din totalul veniturilor pentru a-i permite să folosească marca, însă reprezentanții grupării patronate de Gigi Becali au refuzat.